Prima pagină / Comunicat de presă

Comunicat de presă

Crescătorii de ovine care, în anul 2017 au depus cerere pentru “Ajutor de minimis pentru aplicarea programului de susţinere a crescătorilor de ovine pentru comercializarea lânii” conform HG nr.500/2017, trebuie să depună până la data de 30 iunie 2018, la sediul DAJ Tulcea următoarele documente: fila din carnetul de producător în care este trecută cantitatea de lână vândută, data, semnătura şi ştampila centrului de colectare (cumpărătorului) – pentru persoane fizice, sau factura – pentru persoane juridice. Pe documente trebuie să fie în mod clar vizibilă cantitatea de lână vândută, preţul pe kilogram, semnătura şi ştampila centrului de colectare.
De asemenea, este obligatoriu ca pe factura sau pe filele din carnetul de comercializare să apară sintagma “Lâna se livrează către centrul de comercializare în baza contractului nr.__/____ încheiat între ____ şi ____.” Ca urmare, trebuie încheiat un contract între vânzător şi centrul de colectare (cumpărător). Modelul acestui contract-cadru se poate găsi la specialiştii din cadrul DAJ Tulcea.